vineri, 24 decembrie 2010

Trecuturi netraite

M-am nascut intr-o perioada care nu imi era destinata. Si e un adevar care se aplica mai mult sau mai putin oricui.
Simt ca in interiorul meu traieste un suflet batran,dar nu batran ca in obosit ci batran ca in faptul ca ma simt depasit de vremurile in care traim.
Nu apartin acestei generatii.Am venit prea tarziu pe lumea asta.Cu 30 de ani prea tarziu.Fiindca de fiecare data cand imi inchid ochii,si uit de dezgustatoarea societate in care traiesc,si majoritatea oamenilor care o populeaza,cand inchid ochii tot ce vad e o utopie perfecta la suprafata cu toate inhibitile si in acelasi timp farmecul anilor 60.Cu cultura acelui deceniu,cu oamenii care inca mai credeau catusi de putin in onoare,in cuvinte aruncate in adierea vantului care cadeau pe pamanat secunda urmatoare fiindca erau acompaniate de greutate, intr-o altfel de personalitate,mai ferma,mai puternica.Erau oameni care inca mai aveau acea putere a individualului care este infinit mai slaba in ziua de azi. Erau oameni in care iti puteai arunca respectul fara frica ca ei ti-l vor fura.
Doresc ca de acest craciun mosul sa ma duca inapoi in timpul meu, in care chiar ma simt, si sa nu ma mai simt ca un bosorog de 50-60 de ani pe dinauntru cu nostalgia unui trecut pe care il simt desi nu l-am trait.