joi, 9 decembrie 2010

Minunata primavara

Aveam un argument destul de inflacarat chiar de curand cu Marmota. Incercam a ne decide in ce anotimp ne aflam.
Ceasul meu cu 4 degete arata primavara. Ca doar primavara infloreste in sufletelul meu.
Insa Marmota cea sceptica orbita de calendar o tine una si buna cu a ei ca e iarna, ca tre sa vina mosu.
Eu zic ca mosu nu are nevoie de o ocazie speciala sa treaca peaicea. Usa ii e tot timpul deschisa.Ca doar mosul e bautor de bere profesionist. Si orice bun cunoscator e intotdeauna binevenit,cu sau fara cadouri(Cu de preferat).
Eu sunt de impresia ca Marmotei ii e ciuda ca a lucrat overtime toata vara si toamna sa isi pregateasca micutul ei barlog cu provizii pentru iarna. Si ete na a c-am luat teapa.
Ca mari industrialisti erau de parere ca Iarna e o perioada in care productivitatea scade asa ca au decis sa o stearga de pe calendar.
Nu pot zice ca sunt fericit sau trist ca chiar imi era lene sa ma var in vizuina mea si sa hibernez pentru 3-4 luni.Asa macar am 3-4 luni in plus la scurta mea viata.
Macar e bun si capitalismul asta la ceva.