sâmbătă, 11 decembrie 2010

Despre amintiri.

Nu stiu despre restul lumii dar eu cu o seara inainte am avut onoarea sa ma simt ca acele fetite fanatice care lesinau in fata idolilor lor.Si pot sa zic ca vad de ce le place sa faca asta constant.
Am fost la un concert al extraordinarei Ada Milea,probabil singura artista din Romania pe care s-ar merita sa platesti ca sa o asculti.
Cum a zic cineva...are o carisma cat 10 persoane, si chiar stie crea o atmosfera memorabila, una din acele memorii pe care vrei sa le pui in sertarul tau special si sa nu le uiti niciodata.
Si desi nu aveai loc sa respiri in local, dupa prima coarda de chitara,primul sunet al vocii ei parca eram doar eu si ea(si parca imi scuipa silabele pe fatuca mea draga).
E o persoana foarte memorabila care stie cum sa iti unga sufletu si sa te scarpine in directia potrivita.
Repede sa inchid sertaru cu amintiri ca ies afara toate!.